Kan ik oude accu's bij jullie inleveren?
We adviseren u om uw oude fietsaccu bij een recycle-punt bij u in de buurt in te leveren.
Kan ik mijn accu bij jullie laten reviseren?
Wij verlenen geen service voor het reviseren van accu’s. We raden het reviseren van de capaciteit van uw fietsaccu af gezien dit bijkomende risico’s met zich meebrengt en daarom meestal binnen twee jaar weer problemen oplevert.
Kan ik de elektrische capaciteit van een accu bij jullie laten testen?
Bent u benieuwd naar de prestatie van uw fietsaccu of bent u onzeker van de huidige staat van uw fietsaccu? Dan kunnen wij voor u onderzoeken of er interne problemen zijn in uw fietsaccu en testen we de huidige capaciteit. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Welke garantie heb ik?
Garantieplan: U heeft recht op een garantieperiode van minimaal twee jaar op fietsaccu’s en één jaar op laders en accessoires. Is er tijdens de garantieperiode een defect ontstaan buiten uw schuld om? Dat is vervelend! Goed nieuws: dan kan u recht hebben op een reparatie of vervanging van het artikel.
Hoe meld ik een garantieaanvraag aan?
Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect is, dan kunt u een retour indienen. Graag willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen met u kunnen kijken naar de beste oplossing.
Hoe word een garantieaanvraag afgehandeld?
Uiteraard heeft u bij een defect recht op de juiste compensatie. Dit kan een vervangend product zijn, terugbetaling van uw aankoop of een reparatie. 
Mijn product valt buiten de garantietermijn, wat nu?
U heeft recht op een vervangend product of volledige terugbetaling van het aankoopbedrag binnen het garantietermijn van uw product. Dit is van toepassing voor fietsaccu’s tot twee jaar en voor laders en accessoires tot één jaar na aanschaf.