Hoe word een garantieaanvraag afgehandeld?

Uiteraard heeft u bij een defect recht op de juiste compensatie. Dit kan een vervangend product zijn, terugbetaling van uw aankoop of een reparatie. 

Defecten binnen garantieperiode 
u heeft recht op een vervangend product of volledige terugbetaling van het aankoopbedrag binnen het garantietermijn van uw product. Dit is voor fietsaccu’s tot twee jaar en voor laders en accessoires tot één jaar na aanschaf van toepassing.  U kunt uw voorkeur aangeven bij het aanmelden van uw garantie of retour via uw account. Neem contact op met de klantenservice voor het aanvragen van de garantie van uw product. 

Defecten buiten garantieperiode 
valt uw product buiten onze garantieperiode? Dan komt u mogelijk nog wel in aanmerking voor de fabrieksgarantie van het product, dit verschilt per product en merk. Wellicht kan het product opgestuurd worden naar de fabrikant voor reparatie of vervanging. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de fabrikant van het artikel. 

Hoe lang duurt de afhandeling van mijn garantieaanvraag? 
Wij gaan u zo snel mogelijk helpen met een passende oplossing. Het helpt u en ons enorm wanneer de garantieaanvraag is ingediend met een duidelijke klachtomschrijving en indien mogelijk foto’s of video’s. Onze partner of ons eigen team beoordeelt uw klacht en zal op basis hiervan de juiste compensatie aanbieden. De aanvraag is binnen enkele dagen tot maximaal drie weken afgerond.