Wat zijn de verzendopties?
Wij versturen uw bestelling middels de bezorgdienst PostNL. Uw bestelling wordt op het opgegeven adres geleverd. Ook kunt u ervoor kiezen om uw bestelling op te halen bij een PostNL-afhaallocatie. Bij het selecteren van de verzendmethodes klikt u dan op ‘ophalen’.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Bij het plaatsen van uw bestelling vult u het afleveradres in. Wanneer uw factuuradres afwijkt van uw afleveradres kunt u middels een klein vinkje daaronder kunt u kiezen voor ‘’ik heb een ander factuuradres’’. Hieronder vult u dan het factuuradres in.
Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan dit?
Dit komt wel eens voor bij huizen in nieuwbouwprojecten, gezien de adressen nog niet bekend zijn bij bijvoorbeeld PostNL. Wij raden u aan het eenmalig op een ander adres te laten bezorgen of tijdelijk te kiezen voor een afhaalpunt in de buurt. Mocht dit vaker het geval zijn, dan is het handig om contact op te nemen met de klantenservice. We helpen u dan graag verder. 
Wat betekent de aangegeven voorraadstatus bij een product?
Op de productpagina staat onder de verkoopprijs de voorraadstatus aangegeven. Hier kunnen verschillende dingen staan. Daarom lichten we graag toe wat de verschillende termen inhouden.
Wat is de verzendstatus van mijn bestelling?
We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u bij uw bestelling een account heeft aangemaakt, kunt u via uw account de status van uw bestelling volgen. Indien u geen account heeft aangemaakt, dan adviseren we u om de tracking gegevens te bekijken die u heeft ontvangen per e-mail van postnl. Via de tracking gegevens kunt u de status van uw bezorging bekijken.  Heeft u geen mail ontvangen met de tracking gegevens? Neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen u verder helpen!
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van de bestelling staat aangegeven op de pagina van uw bestelde product. Tijdens het bestellen kunt u de bezorging tot maximaal 1 week vooruit plannen. Als uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een mail van PostNL met daarin tracking gegevens, waarmee u uw pakket kunt volgen.
Kan ik een bestelling ook 's avonds laten bezorgen?
Dat kan! In het bestelproces kan u na het invoeren van uw adresgegevens bij de bezorgopties aangeven dat u uw bestelling graag op een andere datum wilt laten bezorgen. De bezorgdatum kan tot één week vooruit gepland worden.
Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaallocatie afgeleverd. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat u de bestelling zelf kunt ophalen. Als er geen notificatie in uw brievenbus ligt, controleer dan uw tracking gegevens die u heeft ontvangen per e-mail. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaallocatie blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons. 
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Het is op dit moment helaas niet mogelijk om uw bestelling op te halen. Wij zijn op dit moment alleen nog maar een webshop, maar we zijn druk bezig met het opzetten van een locatie waarin onze producten in een winkel bekeken en gekocht kunnen worden.
Problemen bij bezorging (te laat, verkeerd, of onverwacht)
Met de tracking gegevens die u heeft ontvangen per e-mail van postnl kunt u op de website van postnl de status van uw levering bekijken.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u bij uw bestelling een account heeft aangemaakt, kunt u via uw account de status van uw bestelling volgen. Indien u geen account heeft aangemaakt, dan adviseren we u om de tracking gegevens te bekijken die u heeft ontvangen per e-mail van postnl. Via de tracking gegevens kunt u de status van uw bezorging bekijken op de website van postnl.