Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden: Ideal Creditcard Klarna achteraf betalen Bancontact Sofort banking Klarna gespreide betaling In3
Kan ik achteraf betalen?
Ja, u kunt achteraf betalen met het betaalplatform klarna. Meer informatie hoe dit werkt kunt u op de website van klarna vinden.
Is mijn betaling gelukt?
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Twijfelt u of de betaling wel goed is doorgekomen? Controleer dan uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook geen factuur en orderbevestiging ontvangen? Controleer de spamfolder in uw mail, of neem contact op met de klantenservice.
Ik ben een factuur kwijt, kan ik hier een kopie van krijgen?
Heeft u een bestelling geplaatst met een account, dan kunt u de orderbevestiging en factuur bekijken in het overzicht van uw bestellingen. Verder kunt u uw factuur terugvinden in de e-mail van uw bestelling. Kijk voor de zekerheid in uw spamfolder, de factuur en/of orderbevestiging kan zich daar mogelijk bevinden.
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Wanneer een betaling mislukt is, of als u niet zeker bent of de betaling is voltooid, dan kunt u het volgende doen:    Controleer of u een mail heeft ontvangen met de orderbevestiging en de factuur.  Wanneer u deze mail niet heeft ontvangen, of de betaling mislukt weer, neem in dat geval even contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder!   
Ik heb problemen met betalen (creditcard, bankoverboeking, ideal, paypal)
Controleer uw gegevens als de betaling niet succesvol was, kan het wellicht te maken hebben dat u uw gegevens niet correct heeft ingevoerd. Controleer te allen tijde in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer. Weet u niet zeker of uw betaling is gelukt? Bekijk dan uw bankrekening op een afschrijving en controleer of u een orderbevestiging en factuur heeft ontvangen van ons via de mail. Is er niets afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Om producten in te kunnen kopen bij Voltivy dient u een dealeraccount te hebben. Deze kunt u snel en gemakkelijk aanmaken via onze website. Zodra uw aanvraag gecontroleerd en geaccepteerd is kunt u alle prijzen inzien. De prijzen op onze website zijn exclusief 21% btw. Zodra u het product toegevoegd aan uw winkelwagen wordt het totaalbedrag inclusief btw weergegeven. Daarnaast wordt het btw bedrag log weergegeven.
Hoelang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen?
Wanneer we uw betaling ontvangen, is afhankelijk van de betaalmethode waar u voor kiest.