Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wanneer u (een deel van) de bestelling retour wenst te sturen kunt u een retouraanvraag indienen.
Indien de retouraanvraag is aangemeld ontvangen wij een notificatie en zal de klantenservice de retouraanvraag goed- of afkeuren.
Vergoeden jullie de retourkosten?
Wij bieden de mogelijkheid om de retourzending via ons eigen portaal aan te melden. Het voordeel hiervan is dat wij als service dan met u meedelen in de kosten van de retourzending. Wij zorgen ervoor dat wij u te allen tijde minstens één mogelijkheid bieden om het pakket te kunnen retourneren.
Afhankelijk van de reden van uw retouraanvraag, zullen kosten voor het verzendlabel in rekening worden gebracht. Uiteraard bent u vrij om het pakket op een andere manier aan ons te retourneren. Wij verzoeken u in dat geval vriendelijk om de retourzending alsnog aan te melden via ons retourportaal en het retourformulier of een ander document met verwijzing naar de bestelling bij te voegen in het pakket. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.